Roosters

Hieronder zetten wij uiteen hoe de roosters tot stand komen. De diverse coordinatoren stemmen hun planning onderling af, de andere diensten worden voor iedereen in eerste instantie ingepland. Zelf kiezen wanneer je een dienst wil draaien, kan naturlijk ook. Je kunt zelf een account aanmaken op de website (log hier in) en na activatie je diensten inzien en aanpassen. Iedereen ontvangt ook mailings en sms over zijn/haar dienst. 

Planningen en Overzichten
Klik op de knop hieronder voor de actuele indelingen of bekijk de nog beschikbare diensten. Deze worden wekelijks bijgewerkt. 

Planning en Overzichten

Beschikbare Schoonmaak en Kantinediensten


Let op: de roosters zijn ivm de privacy regelgeving beperkt toegankelijk voor leden met een goedgekeurd account op deze website. 

Indeling van de diensten
Het rooster stellen wij als volgt samen:

  • alle spelende leden delen wij op teamvolgorde in voor alle schoonmaak en kantinetaken
  • indeling gaat op leeftijd, startend met de jongere teams
  • iedereen kan worden ingepland voor de schoonmaak op vrijdag
  • ivm de verdere invoering van de variabele speeldag is inroostering op zowel zaterdag als zondag mogelijk. 
  • alle leden komen indien nodig aan de beurt (ook oudere teams)
  • vallen er gaten in de planning door bv de verwerking van vrijstellingen dan komen nog niet ingeplande leden aan de beurt

Volgens het Vrijwilligersbeleid

  • staat elk spelend lid gelijk aan 10 uur taken bij Sporting'70
  • de taak/dienst dient ingevuld te worden door personen van 16 jaar of ouder. Voor kantinediensten geldt een minimum leeftijd van 18 jaar.
  • kun je niet? Ruilen mag, je moet dat zelf regelen. Daar zitten wij niet tussen.
  • wijzigingen moet je doorgeven aan de SupportDesk
  • afzeggen kan niet en kun je dus ook niet doorgeven
  • vrijstellingen worden op verzoek (en mits tijdig aangevraagd) verwerkt na aanmelding.


Gedurende het seizoen versturen wij per mail een overzicht nadat je bent ingeroosterd, bij een wijzging en vervolgens 2 en 1 week voor je dienst. Tenslotte volgt een herinnering per SMS in de week voor de dienst.

De contactgegevens die wij van je hebben, staan op je persoonlijke pagina op deze website. Login, controleer deze en werk deze bij indien nodig. 

Vragen? Stel ze aan SupportDesk

Meer info over de diensten is hier te vinden. 

 
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!