Cookie beleid Sporting '70

De website van Sporting '70 is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Jeugdcoördinatorschap Organisatorische Zaken

Jeugdcoördinatorschap Organisatorische Zaken

5 januari 2015 20:30


Als min of meer logisch gevolg van het nieuwe Jeugdbeleidsplan is het takenpakket Jeugdcoördinator Organisatorische Zaken vervallen. Deze taken zijn ruim 10 jaar vervuld door Harry Ganzeboom.

Harry zal zich vanaf nu focussen op de functies wedstrijd- en toernooisecretaris. De taken van de Organisatorisch Jeugdcoördinator worden herverdeeld. 

Voordat ik uiteenzet hoe eea er vanaf nu uitziet, wil ik eerst Harry bedanken voor zijn inzet en de wijze waarop hij jarenlang dit takenpakket op zich heeft genomen en daarmee Sporting70 enorm heeft geholpen!

Wedstrijdsecretaris en Toernooisecretaris
Als Wedstrijdsecretaris blijft Harry alle zaken verzorgen mbt de organisatie van de wedstrijden en het aansturen van de wedstrijdcoördinatoren op zaterdag.

Als Toernooisecretaris omvat het takenpakket alle zaken mbt thuis- en uittoernooien zoals dat nu ook het geval is. 

De indeling/naleving van de paviljoendiensten blijft – tot de komst van een registratie- en planning systeem voor vrijwilligers – ook in handen van Harry.

Jeugdcoördinator Organisatorische Zaken 
De taken hieronder vallend worden vnl herverdeeld onder het bestuur en de ledenadministratie. 

Kort samengevat: 
Bart van Steen/Willem Muilenburg, voorzitter: communicatie (oa publicatie (contact)info, teamleidersbijeenkomsten), naleving normen/waarden en algemeen aanspreekpunt
Arno Ploeg, secretaris: afwikkeling tuchtzaken
Piter Bosma, bestuur jeugd: organisatorische zaken (M)ABC, aanstellen en aansturen hoofdleiders, instroom/wachtlijst besluiten
André Moestaredjo, bestuur pupillen: organisatorische zaken Jeugd DEF CHL Mini/MiniMini, aanstellen en aansturen van hoofdleiders, instroom/wachtlijst besluiten
Carla Weenink en Albert vd Horst, ledenadministratie: administratie van ledenbestand, wachtlijsten, spelerspassen en fotoformulieren
Marileen Kanters, activiteiten commissie: monitoren en uitzetten alle extra-sportieve Sporting70 activiteiten

Hiermee blijven er vast nog een aantal vragen over: in dat geval graag even contact opnemen met mij of Willem.

Met vriendelijke groeten,

Bart van Steen
06-55177035
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!